Klient Jest przewidywalny

[podpis] MAGDA KŁODECKA, NOT. KŁO
GW Mazowsze (Płock) nr 33, wydanie z dnia 09/02/2000AKTUALNOŚCI, str. 5

Klient Jest przewidywalny

MARKETING. Planowanie Przestrzeni

W każdym sklepie towary mają swoje stałe, nieprzypadkowe miejsca. W jednych sklepach twierdzą, że to dla wygody klientów, w innych - nieoficjalnie - że tak jest korzystniej dla właściciela.

- Klienci sądzą, że hipermarkety myślą wyłącznie o tym, jak ich usidlić. A to nieprawda - twierdzą przedstawiciele sieci handlowych. Trochę trudno w to uwierzyć, zwłaszcza że w większości dużych sklepów rozkład jest podobny, a przynajmniej ułożony według tych samych zasad.

Psychologiczn...

PL-DLO

Podobne artykuły

  • Klient jest przewidywalny

    Supermarket

    W każdym sklepie towary mają swoje stałe, nieprzypadkowe miejsca. W jednych sklepach twierdzą, że to dla wygody klientów, w innych - nieoficjalnie - że tak jest korzystniej dla właściciela. - Klienci

  • Klient Jest przewidywalny

    GW Mazowsze (Płock)

    W każdym sklepie towary mają swoje stałe, nieprzypadkowe miejsca. W jednych sklepach twierdzą, że to dla wygody klientów, w innych - nieoficjalnie - że tak jest korzystniej dla właściciela. - Klienci

  • Kontakt z kompaktem

    WEEKEND, dodatek do Gazety Wyborczej

    KONCERT NAJSKRYTSZYCH MARZEŃ Nasza przegródka w "Gazecie na Weekend" spęczniała od dziesiątek płyt i kaset, które czekają karnie na swą kolej. Dziś rezygnujemy z tradycyjnego wywiadu, aby w stachanow

Polecane tematy