Banki

Zawodowcy i dobra wola

[podpis] MICHAŁ WOJTCZUK
Supermarket nr 0 dodatek do Supermarket nr 168, wydanie z dnia 20/07/2000JEDYNKA, str. 1

Zawodowcy i dobra wola

Interwencje, tel. 841 05 75, e-mail: stoleczna@gazeta.pl

Jeden bank dopiero po półtora roku odkrył, że jego bankomaty miały awarię. Drugi nie zauważył, że jego klient zrezygnował z jego usług rok temu. Dlatego oba zażądały od niego pieniędzy.

Pan Krzysztof otrzymał pod koniec czerwca pismo wysłane przez Powszechny Bank Kredytowy. Dowiedział się z niego, że bankomaty jednego z banków, które przyjmowały karty PBK, w styczniu ubiegłego roku miały awarię. Dla posiadaczy kart była ona nader przyjemna - automat nie rejestrował ubytku pieniędzy z kon...

WA-TSU

Podobne artykuły

  • Zawodowcy i dobra wola

    supermarket

    Jeden bank dopiero po półtora roku odkrył, że jego bankomaty miały awarię. Drugi nie zauważył, że jego klient zrezygnował z jego usług rok temu. Dlatego oba zażądały od niego pieniędzy. Pan Krzysztof

  • Zawodowcy i dobra wola

    Supermarket

    Jeden bank dopiero po półtora roku odkrył, że jego bankomaty miały awarię. Drugi nie zauważył, że jego klient zrezygnował z jego usług rok temu. Dlatego oba zażądały od niego pieniędzy. Pan Krzysztof

  • PYTANIE O ZAWIESZONE ALIMENTY

    Gazeta w Elblągu

    Z telefonów do redakcji wynika, że na nowelizacji straci spora grupa pokrzywdzonych przez los osób, dotychczas bezwarunkowo otrzymujących pomoc od państwa. Ile osób w naszym województwie straciło up

Polecane tematy