Takie same, ale trochę inne

[podpis] HUBERT WÓJCIK; MAGDA KŁODECKA
supermarket nr 0 dodatek do supermarket nr 213, wydanie z dnia 12/09/2000, str. 3

Takie same, ale trochę inne

Produkty markowe i podobne

Coraz bardziej cenimy produkty markowe. Wykorzystują to producenci, wprowadzając na rynek towary markopodobne.

Marka to znak towarowy, handlowy i nazwa produktu lub usługi. Jednak wytwórcy zgodnie twierdzą, że jest to znacznie więcej: gwarancja, jakość, cała społeczna otoczka, a także cena.

W przypadku bardzo znanych marek specjaliści szacują, że materialna wartość przedsiębiorstwa konsumpcyjnego stanowi tylko 20 proc. jego ceny, reszta to marka. Wytwórcy produktó...

WR-TSU

Podobne artykuły

  • Pokaz mody w Klubie Tango

    Gazeta Stołeczna

    Czwartkową imprezę "Body & Soul" zorganizowaną przez Media Point zdominował pokaz kolekcji młodzieżowej firmy Casucci. Projektanci zaproponowali luźne koszule i bluzy noszone z obcisłymi spodniami lu

  • W starej fabryce

    SUPERMARKET

    Cały dzień w nowym centrum handlowym Toruńska Centre klientów zabawiali klauni, szczudlarze i zespół jazzowy. Konferansjer prezentował po kolei znajdujące się w centrum sklepy. Toruńska Centre jest p

  • Wakacyjny luz

    MAGAZYN, dodatek do Gazety Wyborczej

    Bierzemy tylko wygodne ciuchy! Klasyczne dżinsy z kolorowymi podkoszulkami i superkomfortowe bawełniane sukienki. Podczas upałów nic nie zastąpi szortów i małych odsłaniających ciało bluzeczek. Skórz

Polecane tematy