Reklama, co kruszy sumienie

[podpis] LESZEK ODIJA
reklama w wielkopolsce nr 0 dodatek do reklama w wielkopolsce, dodatek do GW Poznań nr 255, wydanie z dnia 31/10/2000, str. 4

Reklama, co kruszy sumienie

w telewizji, prasie i na billboardach coraz częściej pojawia się niekomercyjna reklama społeczna, która poucza, przestrzega i wzrusza.

Zadaniem takiej reklamy jest przede wszystkim szerzenie idei tolerancji, uczulanie na aktualne problemy społeczne czy przestrzeganie przed niebezpieczeństwem. Pełni więc ona także funkcję edukacyjną. Przykładem może tu być kampania przekonująca kobiety do regularnych badań mammograficznych.

Pomysłodawcami takich społecznych reklam ...

PO-DLO_D

Podobne artykuły

  • Nieostrożność dyrektora

    GW Trójmiasto (Gdańsk)

    Urząd Nadzoru Ubezpieczeń Zdrowotnych kontroluje gdańskie pogotowie. Poprosił o to minister zdrowia Dlaczego? Przyczyną jest publiczna wypowiedź Doroty Dygaszewicz, dyrektora Wojewódzkiej Stacji Pogo

  • Śmierć celebrytom

    Duży Format

    Ktoś napada na izraelskie gwiazdy. Ktoś kojarzy fakty. Dudu musi umrzeć

  • Głos tylko z taśmy

    METRO, dodatek do Gazety Stołecznej

    Kierownictwo białoruskiego radia zgodziło się na wznowienie niedzielnej audycji katolickiej. Zamiast zdjętego z anteny godzinnego programu "Głos duszy" zezwoliło tylko na półgodzinną retransmisję msz

Polecane tematy