Wyjaśnienie

[podpis] [-]
Gazeta Wyborcza nr 162, wydanie z dnia 14/07/1993, str. 4

Wyjaśnienie

(P) W "Gazecie" nr 159 podaliśmy - za Polską Agencją Prasową - informację, o upadłości rzeszowskiego dziennika "A-Z". W rzeczywistości upadłość dotyczy tylko Wydawnictwa "A-Z", natomiast dziennik ...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Sprostowanie

    Gazeta Wyborcza

    (P) Na prośbę firmy Exbud-1 prostujemy wczorajszą informację "Exbud w kotle", którą podaliśmy za Polską Agencją Prasową. W rzeczywistości kielecka firma wykonywała inwestycję dla [Coca-Cola] i ukończ

  • PAP ZAPŁACI

    Gazeta Wyborcza

    (A) Po trzech latach procesowania łodzianin pomówiony o podpalenie lokalu wyborczego Lecha Wałęsy wygrał z Polską Agencją Prasową. PAP podała za biurem prasowym Komitetu Wyborczego Lecha Wałęsy, że 9

  • TVP wygrała z PAP

    Gazeta Wyborcza

    (P) Zakończył się wczoraj spór o pieniądze między TVP a Polską Agencją Prasową. PAP zgodziła się na warunki prezesa Wiesława Walendziaka: telewizja zapłaci agencji za serwis prasowy 14,4 mld zł, a ni

Polecane tematy