Minikampanie

[podpis] VADIM MAKARENKO
Gazeta Wyborcza nr 129, wydanie z dnia 04/06/2001GOSPODARKA, str. 33

Product placement w "Big Brother"

Minikampanie

Tzw. product placement może być skuteczną metodą promocji marki. Przynajmniej w programie "Big Brother". Udowodniły to zlecone przez "Gazetę" badania GfK Polonia

Product placement polega na umieszczeniu markowego produktu w programie telewizyjnym lub filmie w celu reklamowym. Jeszcze nigdy w polskiej telewizji nie promowano produktów na taką skalę jak w nadawanym przez TVN reality show "Big Brother". - Produkty są tak wyraźnie eksponowane, że w zasadzie są to ...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Pogoda na Czantorię / MIEJSCA. Tej górce każdy da radę

    GW Katowice

    Jurek pracuje na samej granicy. A właściwie bardziej już w Czechach, bo tak prowadzi ścieżka. Nikt mu jednak złego słowa nie powie, że tak sobie bez paszportu chodzi tam i z powrotem. Jurek jest bowi

  • Kusi I Nęci

    SUPERMARKET

    Jajka-niespodzianki, konkursy z nagrodami, serki zamieniające się w lody - producenci słodyczy i deserów dla dzieci prześcigają się w pomysłach, a wszystko po to, aby jak najskuteczniej przekonać mal

  • KONKURS KOMPUTEROWY

    GW Białystok

    Lista nagrodzonych w konkursie na V Targach Komputerowych School Forum 2000: Przemek Kozłowski, Weronika i Krystian Sańczyk, Bartosz Filimoniuk, Karol Średziński, Maciej Biegański, Jan Żukowski, Jan

Polecane tematy