PowerCom kontratakuje

[podpis] VADIM MAKARENKO; JERZY KUCZKIEWICZ
Gazeta Wyborcza nr 205, wydanie z dnia 03/09/2001GOSPODARKA, str. 30

Galopująca konsolidacja w reklamie

PowerCom kontratakuje

Media w coraz większych opałach - obok Magna Global Polska rabaty reklamowe negocjować będzie PowerCom, nowa spółka domów mediowych Starcom i MediaCom

Tomasz Englert, dyrektor generalny MediaComu, oraz Jakub Benke, szef Starcomu, nie ukrywają, że ich inicjatywa to reakcja na powstanie przed tygodniem Magna Global. - Jedyną stosowną odpowiedzią na próbę zdobycia uprzywilejowanej pozycji niepopartej przewagą konkurencyjną jest natychmiastowy kontratak - tłumaczy...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • TVP zakończy ten rok pod kreską

    Gazeta Wyborcza

    Budżet TVP na 2009 r. zakłada stratę netto w wysokości 70 mln zł. Rosną koszty restrukturyzacji, zakupu praw, a rynek reklamowy jest niepewny We wtorek rada nadzorcza telewizji publicznej zaakceptow

  • Uważam, rze się dzieje

    Gazeta Wyborcza

    Czy tygodniki opinii wracają do wielkiej gry? Po raz pierwszy od lat przestała spadać ich sprzedaż. Ten rok będzie wielkim testem dla wydawców

  • SEKS, ŚMIERĆ I INNE ŚMIESZNE RZECZY

    FILMOWY MAGAZYN DO CZYTANIA

    Ile można łykać prozac, uprawiać rekreacyjny seks, konsumować i oglądać telewizję? Louie mówi "dość". I to w sposób wywrotowy

Polecane tematy