MEDIA W SKRÓCIE

Gazeta Wyborcza nr 211, wydanie z dnia 10/09/2001JEDYNKA, str. 1

MEDIA W SKRÓCIE

Piwna luka. Czy w ustawowym zakazie telewizyjnej reklamy piwa w dzień jest dziura? Z ekspertyz, do jakich dotarliśmy, wynika, że posłowie popełnili błąd w przepisach. I browary będą m...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Nadchodzą Ciężkie Czasy

    PRACA

    Zdaniem specjalistów ta sytuacja ulegnie zmianie również w reklamie. - To środowisko nie jest duże. Coraz lepiej się znamy i coraz łatwiej jest zrobić wywiad na temat kandydata do pracy. Dlatego uważ

  • Startuje forum

    Gazeta Wyborcza

    Powstało Forum Polskiej Reklamy, które ma łączyć interesy trzech grup reprezentujących świat reklamy - reklamodawców, mediów i agencji reklamowych. Na utworzeniu Forum mogą stracić największe firmy z

  • Spotkanie fotografików

    GW Białystok

    Bogdan Pieklik, w latach 1984-1988 szef nieistniejącego już Suwalskiego Towarzystwa Fotograficznego, chce na nowo powołać organizację skupiającą fotografików mieszkających na Suwalszczyźnie. Uważa, ż

Polecane tematy