Nie sprzedał, nie kupili

[podpis] Piotr WESOŁOWSKI, Łódź; Janusz ŻUREK, Katowice; (map, knysz)
Gazeta Wyborcza nr 213, wydanie z dnia 13/09/1994, str. 3

Polonia 1 nadal należy do Nicoli Grauso

Nie sprzedał, nie kupili

(P) Szefowie nadających nadal sześciu stacji Polonii 1 zapowiadają zwolnienia. Dziś zdejmą z anteny wszystkie własne programy. Prezes Polskiej Korporacji Handlowej Rudolf Skowroński twierdzi, że nie ma z tym nic wspólnego, bo... Polonia 1 to nie jego własność.

- Zwolnienia to nie moje decyzje - mówił nam wczoraj Skowroński, szef korporacji, która jakoby kupiła tydzień temu od Włocha Nicoli Grauso Polonię 1 - formalnie nie jestem właścicielem sieci. Mam tylko opcję na zakup.

Polonia 1...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Pasy z satelity

    Gazeta Wyborcza

    (A) Polonia 1 nadaje swój program przez satelitę z Rzymu. Informacja ta była utrzymywana w ścisłej tajemnicy do samego końca. Program ruszył we wtorek o 16.00. Jeszcze dwie godziny wcześniej rzecznik

  • Stronniczy przegląd prasy

    Gazeta Wyborcza

    [Prasa: błędy na podstawie publikacji w ,Tygodnik Powszechny'm oraz ,Po prostu'. Także ,Gazeta Wyborcza'. Przykładem jest i korespondencja Morawski Dominika dla ,Il Messaggero' nt. spotkania Michnik

  • POLONIA 1 NADAJE POPRZEZ SATELITĘ / Bajki zamiast TV "ES"

    GW Poznań

    Program Polonii 1 mogą znów oglądać poznaniacy podłączeni do osiedlowych telewizji kablowych. Polonię złapią także prywatni właściciele anten nakierowanych na satelitę Eutelsat 2.. Odbiorcy Astry chc

Polecane tematy