Słabiej w Dentsu

[podpis] REUTERS, VAD
Gazeta Wyborcza nr 71, wydanie z dnia 25/03/2002GOSPODARKA, str. 27

Recesja po japońsku

Słabiej w Dentsu

Wyniki finansowe Dentsu Inc. - największej agencji reklamowej w Japonii i piatej na świecie - będą w tym roku gorsze od zakładanych. W listopadzie zeszłego roku Dentsu szacowała tegor...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Europejskie plany Hondy

    AUTO-MOTO

    Do 2003 r. Honda zamierza zwiększyć sprzedaż swoich aut w Europie o 43 proc. - twierdzi agencja Bloomberga. Udział japońskiej firmy w europejskim rynku wyniósł w ubiegłym roku 1,2 proc., co w porówna

  • Kosmos za 5 milionów

    Gazeta Wyborcza

    Japoński rząd rozważa rozpoczęcie programu turystycznych lotów kosmicznych. Przewidywana cena biletu to 700 mln jenów, czyli ponad 5 mln dolarów. Według planów japońskiej agencji badań kosmicznych (N

  • Japonia jak Polska

    Gazeta Wyborcza

    Agencja ratingowa Moody's obniżyła ocenę wiarygodności kredytowej Japonii z Aa3 do A2, czyli do tego samego poziomu, co Cypr, Grecja czy Polska Moody's i inne agencje ratingowe już od dłuższego czasu

Polecane tematy