O rabatach "SE"

[podpis] Joanna Prusińska, dyrektor Biura Reklamy i Ogłoszeń "Media Express"
Gazeta Wyborcza nr 97, wydanie z dnia 25/04/2002GOSPODARKA, str. 23

LISTY

O rabatach "SE"

Panie Redaktorze,

z wielką uwagą przeczytałam Pana artykuł pt. "Cel: większe miasta" opisujący zmiany w "Super Expressie", zamieszczony w świątecznym wydaniu "Gazety Wyborczej" (30 marca - 1 kwietnia).

Jeden z akapitów artykułu poświęcił Pan polityce sprzedaży reklam w "Super Expressie" prowadzonej przez Biuro Reklamy i Ogłoszeń "Media Express", którym zarządzam. Niestety, informacje, które Pan zamieścił, są nieścisłe. Stosowane na całym świecie, równ...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Toruń kusi rabatami

    [ DLO TO ] - strony lokalne GW - Toruń

    Ponad 100 hoteli, restauracji, kawiarni, instytucji kultury i klubów przygotuje na weekend specjalną ofertę dla swoich gości. W naszym mieście startuje trzecia edycja akcji "Toruń za pół ceny"

  • JAK POCHOWAĆ NIE NA SMUTNO

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza

    Jaki dacie rabat? Czy mogę pójść chory do pracy? Czy dałoby się załatwić jakiś akordeonik w krzakach albo aktora, żeby wiersz wyrecytował?

  • Poświąteczna czkawka

    Gazeta Wyborcza

    Amazon.com - największa internetowa księgarnia na świecie - zamierza zwolnić ok. 15 proc. pracowników Wirtualnemu supermarketowi Jeffa Bezosa udało się zmniejszyć stratę w czwartym kwartale zeszłego

Polecane tematy