SŁOWNIK BIZNESMENÓW

SŁOWNIK BIZNESMENÓW POLSKICH (316)

[podpis] (czer); (gos); opr. Małgorzata STANIEWICZ
Gazeta Wyborcza nr 52, wydanie z dnia 02/03/1995GOSPODARKA, str. 20

SŁOWNIK BIZNESMENÓW POLSKICH (316)

ANNA KRAJEWSKA

Współwłaścicielka warszawskiej firmy public relations NBS specjalizującej się w obsłudze firm z sektora finansowego.

Ukończyła etnologię na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Potem studiowała antropologię kultury we Francji na Universite de Paris X w Nanterre. We Francji pracowała w firmie Europe Assistance. Była odpowiedzialna za klientów z Europy Wschodniej i krajów anglojęzycznych.

Nowego zawodu public relations nauczyła się w Londynie w firmie Dewe Rogerso...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Shandwick dołącza, Waggener zostaje

    KOMPUTERY I BIURO

    Microsoft wybrał agencję Shandwick USA do promocji produktów działu interaktywnych mediów (IMD) - poinformowano oficjalnie w Redmond. O kontrakt, którego szczegółów nie podano, walczyło kilka dużych

  • Rankingi i pączki

    Gazeta Wyborcza

    Na świecie od paru lat wielkie agencje reklamowe dzielą się na mniejsze, wyspecjalizowane firmy. Podobnie zaczyna dziać się i u nas. Coraz częściej polskie agencje rezygnują z rozwoju "pionowego", ws

  • POLSKIE OCZKO SIECI

    Gazeta Wyborcza

    Od września działa w Warszawie biuro GCI Group, agencji public relations. To już 43. biuro tej sieci na świecie. GCI Group należy do sieci agencji reklamowej Grey Advertising Inc. i jest ósmą co do w

Polecane tematy