POGOTOWIE REPORTERSKIE

Promocyjnie drogo

[podpis] MSW
GW Zielona Góra nr 177, wydanie z dnia 31/07/2003OD DRUGIEJ STRONY, str. 2

Promocyjnie drogo

ZIELONA GÓRA: Lubię sklep "Piotr i Paweł" w śródmieściu, ale ciągle muszę dobrze przeglądać paragon. Często się okazuje przy kasie, że produkty, oznaczone zachętą "promocja", w rzeczywistości są droższe. Za sery dojrzewające, które miały zaledwie trzy tygodnie do upływu terminu ważności, zapłaciłam ponad 5 zł, choć na cenie wyraźnie było napisane "promocja tylko 2 zł". Podobnie było z jogurtami, pasztetami, płynem do mycia naczyń i wieloma innymi rzeczami. Co prawda kasjerzy byli zawsze uprz...

ZI-DLO

Podobne artykuły

  • Tańszy ser, droższe mleko

    Gazeta Stołeczna

    Oprócz sera podlaskiego w drugiej dekadzie października potaniały wszystkie krajowe sery dojrzewające - informuje Wojewódzki Urząd Statystyczny. Najwięcej, bo o blisko 5 tys. zł, potaniał ser tylżyck

  • Droższy nabiał

    Gazeta Stołeczna

    Drożeją sery twarogowe, homogenizowane oraz twarde dojrzewające - informuje Wojewódzki Urząd Statystyczny. Kilogram chudego twarogu w pierwszej dekadzie listopada podrożał o 533 zł, tłustego - o 25 z

  • Litr mleka - ile to

    SUPERMARKET

    Sery są gumowate i maziste, twarogi - przeterminowane. Zdarza się, że mleka w opakowaniu jest mniej niż powinno. Inspektorzy PIH-u zbadali jakość, oznakowanie opakowań, aktualność okresów ważności i

Polecane tematy