null

Podobne artykuły

  • Gdzie wzrok nie sięga

    BADANIA RYNKU, dodatek do Gazety Wyborczej

    Jak gdyby chcąc nadrobić zaległości w stosunku do Europy, rynek badań w Polsce rozwija się nadzwyczaj szybko. Jak będzie wyglądał za pięć, dziesięć lat - trudno dokładnie przewidzieć. Spróbowaliśmy j

  • Nad poziomy wylecim

    BADANIA RYNKU, dodatek do Gazety Wyborczej

    Marcowy dodatek "Gazety Wyborczej" - "Badania rynku" - ukazuje się w związku z seminarium naukowym MERCATOR'97, organizowanym przez krakowską firmę ESKADRA. Seminarium jest pierwszym w Polsce tak pow

  • Zetka pierwsza, choć trzecia

    Gazeta Wyborcza

    Największy udział w radiowym rynku reklamy miało w 1997 roku komercyjne Radio Zet, trzecia pod względem popularności stacja radiowa w Polsce. Według firmy badawczej Amer Nielsen Research "Zetka" zebr

Polecane tematy