PROMOCJA KLASY

[podpis] Teresa Bogucka
Gazeta Wyborcza nr 221, wydanie z dnia 22/09/1997OPINIE, str. 18

PROMOCJA KLASY

Dlaczego telewizyjna kampania wyborcza była tak pogodna, pozbawiona zadawnionych niechęci i agresji? Czy partie skryły swą prawdziwą tożsamość i próbowały uwieść wyborców, czy rzeczywiście zwyciężyły w nich polityczne gołębie?

Wybory informują o tym, jak społeczeństwo widzi polityków, czego od nich oczekuje, w jakich sprawach im wierzy. Poprzedzająca je kampania wyborcza jest z kolei informacją o tym, jak politycy widzą społeczeństwo, jego potrzeby, nastroje, złudzenia. Jest jakby próbą o...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Widmo strachu krąży nad Europą

    Gazeta Wyborcza

  • Czas na pakt dla demokracji

    Gazeta Wyborcza

    Apeluję do liderów partii opozycyjnych - nie zawsze współpracujących ze sobą - abyśmy odłożyli na bok dzielące nas różnice. Naszą odpowiedzią na pakt stabilizacyjny niszczący społeczeństwo obywatelsk

  • Seks nieochrzczony

    DUŻY FORMAT, dodatek do Gazety Wyborczej

    Jeśli chodzi o sprawy seksu, komuna od opcji kościelnej niczym się nie różni Z PROFESOREM ANDRZEJEM JACZEWSKIM ROZMAWIA DARIUSZ ZABOREK "Polska to nie tylko ortodoksyjny katolicyzm i bojówki Giertyc

Polecane tematy