Wieże ponad wszystko

[podpis] Małgorzata Staniewicz
Gazeta Wyborcza nr 257, wydanie z dnia 04/11/1997GOSPODARKA, str. 29

Rynek sprzętu audio

Wieże ponad wszystko

Głównie dzięki sprzedaży tzw. wież od dwóch lat polski rynek sprzętu elektronicznego powiększa się gwałtownie.

Według prognoz GfK Polonia, polskiego oddziału niemieckiej firmy badającej rynek i konsumpcję, sprzedaż na naszym rynku audio (bez wzmacniaczy, odtwarzaczy, głośników i tunerów sprzedawanych osobno) osiągnie w tym roku najpewniej 730 mln zł. Oznacza to przyrost o 28 proc. w stosunku do roku ubiegłego.

Dlaczego się tak dzieje? - Polacy po nasyceniu gospodarstw domowych koloro...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Wtyczki wyśledziły

    supermarket

    Platynowe Wtyczki dostały najlepsze marki wśród wyrobów gospodarstwa domowego i sprzętu radiowo-telewizyjnego. Aż dziewięć zdobył Philips. Nagrody przyznał miesięcznik "AGD RTV Infoserwis". Przez dwa

  • PERŁA W PASAŻU

    Gazeta Stołeczna

    Pierwszy w Polsce autoryzowany salon Panasonica i Technicsa otwarto przy Al. Jerozolimskich 117. Melomanów ucieszy duży wybór wzmacniaczy, odtwarzaczy CD i decków, z których słynie Technics. Panasoni

  • Panasonic znów atakuje

    Gazeta Stołeczna

    Przy ul. Koszykowej 29 (róg ul. Mokotowskiej) otwarty został wczoraj sklep ze sprzętem firmy Panasonic Technics. Sklep oferuje telefaksy, telefony, centrale telefoniczne, kopiarki i materiały eksploa

Polecane tematy