null

Podobne artykuły

  • HISZPAŃSKI RYWAL EURODISNEYLANDU

    Gazeta Wyborcza

    Wczoraj koło Barcelony otwarto drugi co do wielkości park rozrywkowy w Europie. Jego budowa pochłonęła 400 mln dolarów. Twórcy parku twierdzą, że będzie on lepiej zorganizowany od położonego nie opod

  • Budweiser rezygnuje z usług wieloletniego partnera

    The Wall Street Journal Europe, dodatek do Gazety Wyborczej

    Przez 79 lat agencja reklamowa D'Arcy Masius Benton & Bowles (DMB&B) zajmowała się reklamą Budweisera, czyli Buda - ulubionego piwa Amerykanów. Jednak Anheuser-Busch, producent Budweisera, nie mógł p

  • Super Bowl bije kolejne rekordy

    Gazeta Wyborcza

    Dużo humoru i brak największych reklamodawców koncernów, jak Procter & Gamble oraz Unilever. Tak można podsumować tegoroczny Super Bowl - finał zawodowej ligi futbolu amerykańskiego w USA. W tym roku

Polecane tematy