Telewizyjni sprzedawcy

[podpis] Grażyna Strupczewska, Magdalena Jarco
Gazeta Wyborcza nr 138, wydanie z dnia 15/06/1998GOSPODARKA, str. 30

Telesklepy

Telewizyjni sprzedawcy

- Większa chłonność gąbki, regulacja trzonka. Pucu, pucu - zachwala mopa Stefan Friedman. A Danuta Rinn przez dwadzieścia minut sieka warzywa w specjalnym mikserze. Polskie twarze lepiej sprzedają produkty - mówią właściele telesklepów.

Telesklepy, choć wyglądem nie dorównują supermarketom, ścigają się z nimi pod względem zarobków. Zatrudniają od kilku do kilkunastu osób, a ich roczne obroty sięgają nawet 30 mln zł. W Polsce liczy się sześć telesklepów: Mango, Studio Moderna, TimeLife, T...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Sex-shop po polsku

    Gazeta Wyborcza

    Rodacy! Obcym językom zawdzięczamy słowa piękne jak kwiaty (seks, pub czy wideo), ale i chwasty (biznesplan, fitness club, image, pager, talk show...), zabijające tysiącletnią urodę polszczyzny. Wypl

  • Jak nazwać po polsku?

    Gazeta Wyborcza

    Sex shop - miłośniak, chucik, bzykalia, duperele, (sklep intymny, płcioskład, sklep płciowy, amoralia, lubieżniak, rozkoszniak, cieleśniak, goliźniak, intymniak, rubaszniak, goliźniak); Talk show - r

  • Jak nazwać po polsku?

    Gazeta Wyborcza

    To już ostatnia szansa. Jeszcze raz drukujemy kupon uprawniający do głosowania podsumowującego akcję "Język do prania". Przypominamy też nagrodzone propozycje naszych Czytelników i Słuchaczy Trójki n

Polecane tematy