Tysiąc za każdy dzień

[podpis] KATARZYNA PIOTROWIAK
GW Katowice nr 66, wydanie z dnia 18/03/2004RYNEK, str. 6

Handel. Kara dla Deichmanna

Tysiąc za każdy dzień

Firma Deichmann-Obuwie ma zapłacić ponad 28 tys. zł kary za błędny formularz reklamacyjny. Kara ma być przestrogą dla sprzedawców

Karę nałożył na firmę Deichmann-Obuwie Cezary Banasiński, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprawa dotyczy zwykłego druku reklamacyjnego, który otrzymywali klienci Deichmanna, reklamujący obuwie. Niezgodność z prawem polegała na pomijaniu pewnej ważnej informacji.

- Z druku reklamacyjnego wynikało, że osoba reklamująca ma tylko d...

KA-DLO

Podobne artykuły

  • A przecież ostrzegali

    GW Częstochowa

    Firma Deichmann-Obuwie zapłaci ponad 28 tys. zł za błędny formularz reklamacyjny. Ma to być przestroga dla innych sprzedawcówKarę nałożył Cezary Banasińki, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsume

  • Morlinki pod lupą

    GW Olsztyn

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie w sprawie kampanii reklamowej ostródzkich Morlinek. Urząd zbada, czy firma nie wprowadza konsumentów w błąd UOKiK wszczął postępowanie wyj

  • Naiwnych nie sieją

    GW Wrocław

    Pomimo tylu już lat działalności firm wysyłkowych konsumenci niczego się nie nauczyli - liczba skarg nie zmniejsza się, może tylko częściej niż kiedyś przychodzą z terenów wiejskich - mówi Matylda Ja

Polecane tematy