My gramy reklamy, "Metro" typuje gwiazdy do reklam

[podpis] IZABELA MARCZAK, MARCZ
Metro nr 330, wydanie z dnia 20/04/2004LUDZIE I OBYCZAJE, str. 8

My gramy reklamy, "Metro" typuje gwiazdy do reklam

Gwiazda może z marką zrobić wszystko. Odmłodzić, uwiarygodnić, zbić fortunę. Może też pogrążyć i siebie, i reklamowany produkt

Klienci agencji reklamowych biją się o znaną twarz, wierząc, że rozsławi ona ich produkty. Gwiazda może nawet odmłodzić markę - dziewczyna reklamująca dostojne perfumy, np. Chanel 5, może sprawić, że po ten zapach sięgną młodsze kobiety.

Bob Dylan i damska bielizna

Za oceanem na reklamowym topie są Bob Dylan i Dustin Hoffman. Pierwszy występ...

RP-TEM

Podobne artykuły

  • NAJPIĘKNIEJSZE MODELKI PREZENTUJĄ BIELIZNĘ

    Metro

    [Podpis pod fot.] W Nowym Jorku odbył się pokaz ekskluzywnej bielizny Victoria's Secret. Na wybiegu pojawiły się roznegliżowane najsłynniejsze modelki świata. Od lewej stoją: Karolina Kurkova z Czech

  • Miliony na butach i bieliźnie

    Metro

    25 mln dol. - tyle zarobiła w okresie czerwiec 2009 - czerwiec 2010 brazylijska modelka Gisele Buendchen (29 lat). Tym samym już po raz drugi zwyciężyła w rankingu najlepiej zarabiających modelek świ

  • Odpowiedź na problemy ze sprzedażą nagrań muzyki poważnej

    The Wall Street Journal Europe, dodatek do Gazety Wyborczej

    W czasach gdy na muzycznych listach przebojów królują hard rockowe zespoły, takie jak Stone Temple Pilots czy Green Day, firmy nagraniowe liczą na zainteresowanie pokolenia czterdziestolatków muzyką

Polecane tematy