Koncertowy zakup

[podpis] VADIM MAKARENKO, VAD
Gazeta Wyborcza nr 250, wydanie z dnia 23/10/2004GOSPODARKA, str. 31

Koncertowy zakup

Clear Channel Communications przejął polską agencję koncertową Odyssey. To nowy segment rynku dla amerykańskiego giganta w Polsce. Dotychczas znaliśmy go wyłącznie jako firmę reklamy zewnętrznej

Ania - 32-letnia pracownica jednej z warszawskich firm reklamowych - wybrała się na koncert Madonny do Londynu. Sam bilet kosztował 150 funtów, a do tego prowizja w wysokości 12 funtów. Jej pieniądze powędrowały do amerykańskiego koncernu Clear Channel Communications, który jest wyłąc...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Z Wall Street do Polski

    Gazeta Wyborcza

    Koncern multimedialny Clear Channel Communications nabył większościowe udziały w szwajcarskiej Plakanda Group, która zajmuje trzecie miejsce na polskim rynku w dziedzinie reklamy zewnętrznej. Poinfor

  • PISZ SMS-Y I WYGRAJ 624 NAGRODY

    CO JEST GRANE

    Depeche Mode na Legii 25 zaproszeń na koncert 50 płyt "Playing The Angel" 25 podwójnych zaproszeń ufundowała Agencja Koncertowa "Odyssey" (piątek, 9 czerwca, godz. 15) - kod 2 (i odpowiedź na pytanie

  • Dobre i opłacalne

    Gazeta Stołeczna

    Skandalizujący Marilyn Manson wystąpi w lutym na Torwarze. Początkowo miał zagrać w Spodku w Katowicach, ale nie zgodził się na to dyrektor obiektu, bojąc się prowokacji zespołu. Zespół w 1989 roku z

Polecane tematy