KRÓTKO & TREŚCIWIE

Panie lubią Volvo

[podpis] BG
WYSOKIE OBROTY nr 44 dodatek do WYSOKIE OBROTY nr 259, wydanie z dnia 04/11/2004, str. 10

Panie lubią Volvo

Co piąta osoba kupująca Volvo to kobieta. Tak przynajmniej wynika z badań przeprowadzonych ostatnio przez SMG/KRC Millward Company. Klientki cenią szwedzką markę za elegancję, bezpieczeństwo oraz ...

RP-TAM

Podobne artykuły

  • Badania żywią się wyborami

    Gazeta Wyborcza - Kraj

    Wydatki firm na badania rynkowe w ub.r. wzrosły o 15,9 proc. - do 481 mln zł - informuje Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR). Liderem rynku pozostaje Millward Brown SMG/KRC, której sprzed

  • Częstochowa to (nie)dobre miasto

    strony lokalne GW - Częstochowa

    Nie tylko z prezydenta są niezadowoleni częstochowianie. Jeszcze bardziej z miasta pod jego rządami. Mamy najwyższy odsetek osób wskazujących, że zmieniło się ono na gorsze

  • Co w reklamie nam przeszkadza

    Gazeta Stołeczna

    Chcemy nowych przepisów określających zasady rozmieszczania reklam w mieście. Za ich wprowadzeniem jest aż 77 proc. mieszkańców stolicy. Co drugi uważa, że w mieście powinno być mniej reklam. Najbard

Polecane tematy