Wólczanka się odmładza w zmysłowych wnętrzach

[podpis] IZ
GW Łódź nr 38, wydanie z dnia 15/02/2005RYNEK, str. 5

FIRMY łódzkie

Wólczanka się odmładza w zmysłowych wnętrzach

Łódzkie firmy odzieżowe walczą o młodego klienta. Sukcesy odnoszą takie marki, jak Tatuum czy Top Secret - szyjące na Wschodzie, dbające o wizerunek brandu i adresujące swoje ubrania do dwudziestoparolatków. Podobną drogą chce podążać również Wólczanka

Już trzy lata temu firma wystartowała z linią "Avangard", odważniejszą i bardziej ekstrawagancką. - Lojalni i konserwatywni klienci są dla nas bardzo ważni, ale chcemy dotrzeć też do młodych. A do nich trzeba trafić z konkretną...

LO-DLO

Podobne artykuły

  • Wólczanka

    Gazeta Stołeczna

    Koszule męskie z zakładów Wólczanka zawsze cieszyły się powodzeniem - miały modny fason i niewysoką cenę. Wólczanka utrzymała swoją dobrą renomę i mimo zagranicznej konkurencji nie narzeka na brak ch

  • Wólczanka z Intermodą

    Gazeta Stołeczna

    W salonie Wólczanki i Telimeny przy ul. Marszałkowskiej 82 można kupić męskie ubrania wrocławskiej Intermody. - Do współpracy z firmą, która szyje męskie ubrania, zmusili nas sami klienci. Panowie ku

  • Dzień po dniu

    Gazeta Wyborcza

    (P) O czym inwestor pamiętać powinien? Dziś: * akcje Elektrimu będą pierwszy raz notowane po połączeniu; * Wólczanka wypłaca drugą ratę dywidendy (2,5 tys. zł) za ubiegły rok.

Polecane tematy