POLITYKA SPRZEDAM

[podpis] ROZMAWIAŁA ALEKSANDRA PAWLICKA
Metro nr 563, wydanie z dnia 29/03/2005WYDARZENIA, str. 4

POLITYKA SPRZEDAM

Polityk to towar, który można wypromować w reklamie jak margarynę czy proszek do prania. Ale sprzedawca, który sprzedałby nam trabanta jako mercedesa, zaraz zostałby wykluczony z rynku. W polskiej polityce wystarczy, że zmieni markę

Z prof. Andrzejem Falkowskim i dr. Wojciechem Cwaliną, autorami wydanej właśnie książki "Marketing polityczny",

rozmawia Aleksandra Pawlicka

Czy polityka można wypromować jak margarynę?

Wypromować można, choć nie jak margarynę. Bo ...

RP-TEM

Podobne artykuły

  • KARL ROVE: SPECJALISTA OD CIOSÓW PONIŻEJ PASA

    Gazeta Wyborcza

    Postrasz ludzi, a potem powiedz, że ich obronisz. A jeśli na dodatek uwierzą, że uczynisz ich bogatymi, pójdą za tobą w ogień. To był pomysł na politykę najbliższego doradcy Busha Są tacy, którzy ni

  • KAMPANIA NAJDŁUŻSZA, NAJDROŻSZA, NAJBARDZIEJ EMOCJONUJĄCA

    Metro

    A jak aborcja - jedna z kwestii dzielących kandydatów. Obama popiera przyznanie kobietom pełnego prawa do jej dokonania, McCain jest zdeklarowanym jej przeciwnikiem. Dopuszcza aborcję tylko w ściśle

  • Buffett, czyli komar w kolonii nudystów

    Gazeta Wyborcza

    Pesymizm to przyjaciel. Euforia - wróg. Warren Buffett po raz kolejny przypomniał, że dobry inwestor zarabia wtedy, gdy inni tracą

Polecane tematy