Paliwowa wojna cen

[podpis] DARIUSZ MALINOWSKI
Gazeta Wyborcza nr 108, wydanie z dnia 11/05/2005GOSPODARKA, str. 21

Paliwowa wojna cen

Zatankujemy taniej. Kierowcy kupią tańszą benzynę dzięki temu, że wszystkie duże koncerny paliwowe jak jeden mąż zamierzają zwiększać sprzedaż

Większość przedstawicieli firm z branży, z którymi rozmawialiśmy, nieoficjalnie mówi, że spodziewa się wybuchu wojny cenowej jeszcze latem.

Kluczowi gracze na polskim rynku paliw chcą bowiem w najbliższym czasie zwiększać w nim udziały. PKN Orlen - o 15 proc. w cztery lata. Grupa Lotos - o 100 proc. w pięć lat. Zagraniczni giganci...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Karnawał w czasie postu

    Gazeta Wyborcza

    W przemyśle samochodowym jest jak wszędzie: produkcja spada, firmy zamykają fabryki i zwalniają pracowników. Patrząc na paryskie nowości, potwierdza się stara zasada, że nic w czasach stagnacji nie s

  • CO SŁYCHAĆ W "STARYM" PRZEMYŚLE?

    Gazeta Wyborcza

    W czwartek zbiegły się publikacje wyników finansowych z 2002 r. kilku europejskich koncernów działających w "starych" branżach przemysłowych. Wiodło im się lepiej niż ABB. Zysk francuskiego koncernu

  • Zagrają Rapsodię w sieci

    Gazeta Wyborcza

    Amerykańska firma RealNetworks - producent oprogramowania komputerowego do obsługi multimediów - poinformowała, że kupuje działającą w branży muzyki online firmę Listen.com. RealNetworks chce w ten s

Polecane tematy