Wojna marek w supermarketach

[podpis] TOMASZ GRYNKIEWICZ, PIOTR MIĄCZYŃSKI
Gazeta Wyborcza nr 200, wydanie z dnia 29/08/2005GOSPODARKA, str. 28

Wojna marek w supermarketach

W Polsce coraz lepiej sprzedają się produkty robione na zlecenie hiper- i supermarketów. Tradycyjni producenci czują się wypychani z rynku, więc kontratakują

Obok siebie leżą dwie czekolady. Jedna w białym, mało atrakcyjnym opakowaniu. Druga to fioletowa Milka. Pod zdjęciem napis: "Ufasz anonimom? Marka ręczy dobrym imieniem". Podobne reklamy można zobaczyć w całym kraju na ponad 4 tys. billboardów. To ofensywa producentów skierowana przeciw markom własnym, czyli towarom rob...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Drożej w hipermarketach

    Gazeta Wyborcza

    Sieci sklepów zaczęły się w Polsce łączyć na potęgę. Wczoraj Carrefour kupił Alberta i Hypernovą, kilka miesięcy wcześniej Tesco przejęło Leader Price'a, a Real - Geanta. Dla klientów to zła informac

  • Będzie taniej dzięki markom własnym

    Gazeta Wyborcza

    Ceny żywności mogą spaść nawet o jedną piątą. Sieci hipermarketów zaczynają na wielką skalę sprzedawać towary pod własnym logo dla klasy średniej Marki własne w Polsce są dziś niczym rozpoczynający

  • KTO HANDLUJE, KTO PRZEJMUJE

    Gazeta Wyborcza

    50 największych w Polsce firm handlowych miało w ubiegłym roku 46,9 mld zł przychodów netto. Najwięcej wypracowało niemieckie Metro, właściciel m.in. Makro Cash and Carry i hipermarketów Real. Listę

Polecane tematy