Dobra reklama nie jest zła

[podpis] IZABELA MARCZAK
Metro nr 706, wydanie z dnia 21/10/2005KULTURA I OBYCZAJE, str. 17

Dobra reklama nie jest zła

40 proc. Polaków nie lubi reklam. Uważamy, że jest ich za dużo, są natrętne i wprowadzają w błąd. A może polska reklama jest po prostu nudna?

Czy miałeś kiedyś problem z utrzymaniem moczu? - pyta widza piękna pani w telewizorze. - Tak, miałem - zamiast widza odpowiada piękny pan, który na takiego z problemami nie wygląda.

Po dialogu pięknych państwa kamera pokazuje opakowanie z wyraźną nazwą środka na problemy z moczem.

Kto nie odczuje boleśnie takiego spotu w przerwie ...

RP-TEM

Podobne artykuły

  • Jak tu się połapać

    GW Wrocław

    Wrocławski kabaret Elita czekają w najbliższych miesiącach dwie ważne imprezy: dziewiąta gala Andrzejów i jubileusz radiowego Studia 202. O przygotowania zapytaliśmy Leszka Niedzielskiego, współtwórc

  • Uprzejmie donoszę, panie hrabio

    Gazeta Stołeczna

    25 i 26 lutego Krzysztof Daukszewicz prezentuje swój najnowszy program w Teatrze Żydowskim. Od tygodnia wszystkie bilety są już sprzedane. Wykorzystaliśmy tę okazję do wspólnego ponarzekania. - Flirt

  • Odejście Piotra

    Gazeta Wyborcza

    Minął rok od śmierci człowieka bardzo mi bliskiego i dobrze znanego słuchaczom radiowej "Trójki". Andrzej Piotrowski wetknął sobie tego Wiktora, żeby się przy publikowaniu odróżniać od znanego bohemi

Polecane tematy