"MAGIA KODÓW" BEZ PREZENTÓW

[podpis] KRZYSZTOF OLSZEWSKI, AN
Metro nr 729, wydanie z dnia 28/11/2005WYDARZENIA, str. 6

"MAGIA KODÓW" BEZ PREZENTÓW

Gigantyczna kampania reklamowa sieci Carrefour zakończyła się skandalem. Część zwycięzców nie dostała nagród, bo... upłynął termin ich wydawania

Konkurs "Magia kodów" prowadzony był przez miesiąc w 31 hipermarketach Carrefour w całej Polsce. Sklep kusił milionem nagród wartych 5 mln zł. W zabawie brał udział każdy, kto kupił w sklepie produkt oznaczony "magicznym symbolem" o wartości co najmniej 10 zł. Klienci mogli sprawdzić, czy coś wygrali, gdy kupon przyłożyli do telewi...

RP-TEM

Podobne artykuły

  • Forsa za farsę

    SPORT

    Pokolenia ekonomistów rozgryzały problem - jak wycenić pracę. Nie rozgryzły, do dziś nie wiadomo właściwie, dlaczego piłkarz zarabia więcej niż nauczyciel. Kryzys gospodarczy jest zjawiskiem o tyle

  • Gdzie telekomunikacja się bije, tam reklama korzysta

    Gazeta Wyborcza

    W jaki sposób dopiero startująca i kompletnie nieznana firma może rywalizować z zakorzenioną na rynku marką? Takie pytanie zadają dziś sobie nowe firmy telekomunikacyjne, które dzięki liberalizacji r

  • Defence

    SPORT

    W Tampie na Florydzie New York Giants spotkają się w wielkim finale z Baltimore Ravens. Mecz tych zespołów sprzed 48 lat Amerykanie do dziś nazywają "The Greatest Game" Czego tam nie było: trener Bal

Polecane tematy