Przerwa na reklamę

[podpis] MARCIN KLIMKOWSKI (AUTOR JEST DZIENNIKARZEM MIESIĘCZNIKA "PLAYBOY")
WYSOKIE OBROTY nr 50 dodatek do WYSOKIE OBROTY nr 297, wydanie z dnia 22/12/2005, str. 8

Przerwa na reklamę

Gdyby złe reklamy obniżały sprzedaż samochodów, pewnie nie powstawałyby żenująco słabe spoty. A jednak powstają

"Czy to nie cudownie, gdy pewne rzeczy po prostu... działają?". Tymi słowami kończy się jedna z najbardziej spektakularnych reklam telewizyjnych ostatnich czasów w świecie motoryzacji. Nazywa się "Cog". Jej reżyserem jest Antoine Bardou-Jacquet. Od A (kreacja) do Z (produkcja) stworzyła ją agencja Wieden & Kennedy. Kosztowała sześć milionów dolarów (!) i była kręc...

RP-TAM

Podobne artykuły

  • Komorowski to harmonia. Kaczyński traci kanty

    Gazeta Wyborcza

    Pośmiertna idealizacja Lecha Kaczyńskiego pomogła Jarosławowi, ale nie zmieniła złych uczuć, jakie wzbudza

  • ALEKSANDER TECŁAW - rzeźnik, który lubi zwierzęta

    GW Poznań

    Uwaga! To nie jest tekst wegetariański! - Może kawy? - często słyszą dziennikarze przychodzący na spotkanie z rozmówcą. Aleksander Tecław, starszy Cechu Rzeźników, Wędliniarzy i Kucharzy, od razu prz

  • PIERWSZA GÓRKA PO POLSKIEJ STRONIE

    Gazeta Wyborcza

    Gdy terminal w Koroszczynie był prawie gotowy, prezes GUC zorientował się, że obiekt znajduje się 5 km od granicy. Nie chce więc wpuścić do niego celników. Pod ścianami kilkudziesięciometrowej hali s

Polecane tematy