Reklamodawcy lubią lokale

[podpis] VADIM MAKARENKO
Gazeta Wyborcza nr 25, wydanie z dnia 30/01/2006GOSPODARKA, str. 19

Reklamodawcy lubią lokale

Nie mając możliwości reklamowania się w tradycyjnych mediach, producenci alkoholu i papierosów upodobali sobie kluby, bary i puby. Zamieszczają tam swoje reklamy i zabiegają o względy barmanów. Dlatego lokale są na celowniku również firm badawczych

Jacek Czauderna z Nestle Food-Services szacuje, że tylko producenci żywności i napojów (w tym alkoholu) przeznaczają na reklamę w lokalach co najmniej 800 mln zł rocznie. Wraz z budżetami reklamowymi koncernów tytoniowych ta kwota...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Łyk na zdrowie

    GW Poznań

    Mimo tylu narzekań i zastrzeżeń co do jakości wody płynącej z kranu, całkiem spora grupa Polaków używa jej do picia i przygotowywania potraw. Niemal co druga osoba nie ma obaw przed piciem jej wprost

  • Modem wciąż popularny

    Gazeta Wyborcza

    Polscy internauci wydają średnio na połączenia z internetem 56 zł miesięcznie. Dwie piąte z nich nadal łączy się przez modem telefoniczny, a ich zainteresowanie przejściem na łącze stałe jest niewiel

  • Czy pije pani wodę?

    ZDROWIE I URODA, dodatek do GW Szczecin

    Mimo tylu narzekań i zastrzeżeń co do jakości wody płynącej z kranu całkiem spora grupa Polaków używa jej do picia i przygotowywania potrawNiemal co druga osoba nie ma obaw przed piciem jej wprost z

Polecane tematy