Wólczanka i Vistula chcą wspólnie ubierać Polaków i cudzoziemców

[podpis] IZABELLA ADAMCZEWSKA, ŁÓDŹ
Gazeta Wyborcza nr 59, wydanie z dnia 10/03/2006GOSPODARKA, str. 24

Wólczanka i Vistula chcą wspólnie ubierać Polaków i cudzoziemców

Krakowska Vistula przymierza się do fuzji z łódzką Wólczanką

Ostateczna decyzja zapadnie do 17 marca, przed walnym zgromadzeniem Wólczanki.

- Będziemy namawiać akcjonariuszy, bo samodzielnie Wólczanka i Vistula są niewielkimi podmiotami wartymi 100 mln i 200 mln zł. Fuzja da lepszy efekt niż tylko zsumowanie tych liczb - mówi Maciej Wandzel, prezes Supernova Capital SA, znaczącego udziałowca obu spółek.

Ponad połowa garniturów, koszul i płaszczy kupowanych przez Pola...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Świąteczny test

    Gazeta Wyborcza

    Klientów w centrach handlowych jest mniej o jedną czwartą. Słabo sprzedaje się odzież. Słabo sprzedaje się też elektronika. - Dla handlu kryzys dopiero się zaczyna - uważa Jerzy Mazgaj, właściciel delikatesów Alma

  • Vistula zwiększa presję na Kruka

    Gazeta Wyborcza

    Walka o przejęcie słynnej firmy jubilerskiej nabiera rumieńców. Vistula & Wólczanka podniosła w wezwaniu cenę. Co może zrobić W.Kruk, aby nie wpaść w ręce najeźdźcy?

  • Rodzina Kruków skapitulowała

    Gazeta Wyborcza

    Po długim oporze rodzina Kruków, założyciele najstarszej firmy jubilerskiej w Polsce, postanowiła sprzedać swoje akcje Vistuli & Wólczance. To może być pierwsze w 17-letniej historii giełdy wrogie pr

Polecane tematy