KATASTROFY I ODLOTY

[podpis] Michał Chaciński
Gazeta Telewizyjna nr 59, wydanie z dnia 10/03/2006FELIETONY, str. 22

KATASTROFY I ODLOTY

W reklamie telewizyjnej zwykle nie ma miejsca na subtelności. Czasu jest niewiele, ekran mały, a widz zajęty prasowaniem. Reklamy muszą mówić do nas dosadnie i jasno. Dlatego zachwyca mnie subtelność reklamy karty kredytowej Mastercard. W spotach MC oglądamy zawsze serię scen z informacją, ile kosztuje dany produkt, a puentą jest zaskakująca scenka z widomością, że coś jest bezcenne, zaś za wszystko inne można zapłacić kartą Mastercard. Subtelna reklama, o której mówię, przedstawia dziewczynę ku...

RP-TTW

Podobne artykuły

  • ACH, CI FRANCUZI

    Gazeta Telewizyjna

    Żeby pokazać urodę, nie trzeba wcale prezentować zachwycającego obiektu - wystarczy zilustrować sam zachwyt, którego barwną formą jest zapatrzenie. Ze wspomaganiem Zapatrzenie to niemal znak firmowy

  • GARDŁOWA SPRAWA

    Gazeta Telewizyjna

    Czy zauważyli państwo, że na zaparcia cierpią tylko kobiety, a zgaga dolega wyłącznie mężczyznom? Oczywiście w świecie reklamy. Tylko dla kobiet Przyczyny tak precyzyjnego podziału świata leżą w sfer

  • KOBIETA W WIĘZIENIU

    Gazeta Telewizyjna

    Kobieta w więzieniu może tylko marzyć o ucieczce lub znaleźć sobie jakieś obsesyjne zajęcie. Oba warianty są nadużywane ostatnio w spotach. Spot z potem Bohaterka spotu Rexony postanawia uciec. Przek

Polecane tematy