Niezadowolony klient pozywa elektroniczny market

[podpis] SZ
GW Trójmiasto (Gdańsk) nr 128, wydanie z dnia 02/06/2006WYDARZENIA, str. 9

Niezadowolony klient pozywa elektroniczny market

Kupiłem uszkodzony aparat fotograficzny, ale od roku nie mogę doprosić się od sprzedawcy jego wymiany albo naprawy - skarży się nasz Czytelnik z Gdańska.

W połowie 2004 roku Piotr Landowski kupił w gdańskim sklepie Media Markt aparat Nicon-Coolpix 5000. Kosztował 2,2 tys. zł. Po trzynastu miesiącach użytkowania, czyli miesiąc po gwarancji, sprzęt przestał działać.

- Zdjęcia robione w plenerze były nieostre - mówi Landowski. - Pojechałem do serwisu Nikona w Warszawie. Powiedziano mi, ż...

GD-DLO

Podobne artykuły

  • Zmierzch kliszy według Nikona

    KOMPUTER

    Dwa testowane przez "Gazetę" modele firmy Nikon zapisują obraz na specjalnej elektronicznej karcie. - Karta PCMCIA, na której zapisywany jest obraz, przypomina pamięć komputerową, z tą jednak różnicą

  • PROMOCJE

    wyrzucony tekst

    CH PANORAMA ul. Górecka 30

  • PROMOCJE

    GW Poznań

    CH PANORAMA ul. Górecka 30

Polecane tematy