W KRAJU

ZOSTAŃCIE W ŁODZI

[podpis] JB
Metro nr 895, wydanie z dnia 02/08/2006WYDARZENIA, str. 7

ZOSTAŃCIE W ŁODZI

Polska firma informatyczna namawia absolwentów do pozostania w Łodzi. A tych, którzy już wyjechali, zachęca do powrotu

W centrum Łodzi pojawiły się billboardy. - Zdolni i młodzi, zostańcie w Łodzi - przekonują. Powiesiła je łódzka firma AMG.net. Plakaty są głównie w okolicy dworca Łódź Fabryczna, z którego każdego dnia miasto opuszczają setki studentów i absolwentów. - Chcemy pokazać, że w Łodzi są firmy, którym zależy na specjalistach - mówi Paweł Olszewski, członek zarządu...

RP-TEM

Podobne artykuły

  • Zostańcie w Łodzi

    GW Łódź

    Czołowa polska firma informatyczna AMG.net namawia absolwentów do pozostania w Łodzi. A tych, którzy już wyjechali, zachęca do powrotu. Oferuje warunki porównywalne z warszawskimi.

  • W fabrycznych kolorach

    DOM, dodatek do Gazety Wyborczej

    Uniwersytet Łódzki i Politechnika Łódzka oddały w zeszłym roku do użytku kilka bardzo ciekawych architektonicznie budynków. Uniwersytet buduje nowe od podstaw, Politechnika modernizuje stare hale fab

  • Pigułki z kotła

    GW Łódź

    Mimo kryzysu, Polakom nie skoczy ciśnienie. Dzięki nowej fabryce, która otwiera się pod Łodzią W wielkiej hali stoi kilkanaście kotłów oplecionych gęstą siecią rur. Hermetycznie zamknięte naczynia ma

Polecane tematy