ZBI">

Inwestorzy kuszeni Web 2.0

[podpis] ZBIGNIEW DOMASZEWICZ
Gazeta Wyborcza nr 202, wydanie z dnia 30/08/2006GOSPODARKA, str. 28

Inwestorzy kuszeni Web 2.0

Internet Group i CR Media Consulting chcą po fuzji trafić do elity polskiego internetu. Ale wpierw muszą zdobyć serca inwestorów

ZBIGNIEW DOMASZEWICZ

Łączące się firmy chcą wykorzystać modne hasło Web 2.0. Kryje się za nim wizja internetu, który w potężnym stopniu jest kształtowany i napełniany treściami przez internautów. - Zrobimy coś jakby portal Web 2.0. Zgromadzimy narzędzia, które pozwolą internautom tworzyć internet - ...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Jak reklamować w e-sklepie?

    LOGISTYKA, dodatek do Gazety Wyborczej

    Zrobiliśmy zakup przez internet. Otrzymaliśmy bubel. Jak zwrócić taki towar? Pierwszym krokiem, jaki koniecznie trzeba wykonać, kiedy chcemy dokonać zakupów internetowych, jest przejrzenie ofert e-s

  • Google w polskich mapach

    Gazeta Wyborcza

    Ruszył serwis Google z mapami skrojony na potrzeby polskich internautów. Polski oddział internetowego giganta oficjalnie uruchomił wersję swojego serwisu Google Maps (mapy.google.pl). Lokalną wersję

  • Telefon znajdzie okazję

    Gazeta Wyborcza

    Komórka wkrótce może się stać nieodłącznym towarzyszem zakupów. Dzięki nowej usłudze w telefonie można sprawdzić, w którym z pobliskich sklepów telewizor czy żelazko kupisz najtaniej.- W perspektywie

Polecane tematy