Google podzieli się z eBayem pieniędzmi z reklam

[podpis] TIGI, NEWS.COM
Gazeta Wyborcza nr 202, wydanie z dnia 30/08/2006GOSPODARKA, str. 28

Google podzieli się z eBayem pieniędzmi z reklam

Dwaj giganci internetowi - eBay i Google - podpisali umowę, która jest prztyczkiem w nos Yahoo.

Zgodnie z umową Google ma wyłączność na reklamy tekstowe, które wyświetlają się użytkownikom eBaya.

Spółki mają się dzielić przychodami, choć nie wiadomo, w jakich proporcjach. Ale reklamy Google zobaczą tylko ci, którzy na stronę największego serwisu aukcyjnego wejdą spoza Stanów Zjednoczonych. Dlaczego? Bo reklamy Amerykanom handlującym na eBau wyświetla... Yahoo!

Tym większe było zasko...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • ZDROWO STUKNIĘTE

    KOMPUTER

    Kupując komputer, rzadko zwracamy uwagę na "dodatki", takie jak klawiatura czy mysz. Tymczasem to właśnie od nich zależy komfort naszych rąk podczas pracy. Nowa klawiatura, firmowana przez Microsoft,

  • Kryzys wieku średniego

    SPORT

    - Dwyane Wade wciąż nie jest gotów. Powinienem był kazać mu zrobić tę operację w lutym - mówi trener Miami Heat Pat Riley. Ma rację Miami Heat przegrali pierwsze pięć meczów sezonu zasadniczego. Wcze

  • Internet na 50 plus

    Gazeta Wyborcza - Kraj

    Mówi się, że dzieci rodzą się dziś z myszką i klawiaturą w ręku, a w internecie czują się jak ryba w wodzie. Starszym osobom obsługa komputera czy internetu przychodzi z większym trudem. Co nie znaczy, że internetu okiełznać nie potrafią

Polecane tematy