Rozgrzej mięśnie

[podpis] MAGDALENA GÓRNA
GW Wrocław nr 303, wydanie z dnia 30/12/2006ZDROWIE, str. 7

Rozgrzej mięśnie

Każdy narciarz w swojej karierze zaznał po pierwszym dniu na stoku tego niemiłego uczucia - ból we wszystkich mięśniach. Potem miał ochotę rzucić deski w kąt. Aby uniknąć zakwasów, wystarczy kilkutygodniowa sucha zaprawa przed wyjazdem w góry

Wypad na narty warto dużo wcześniej zaplanować i dobrze się do niego przygotować. Nie- zbędna jest gimnastyka. - Na nartach bardzo istotna jest dobra kondycja. W przeciwnym razie zjeżdżanie nie będzie nam sprawiało żadnej przyjemności. ...

WR-DLO

Podobne artykuły

  • Wpierw rozgrzej mięśnie

    GW Poznań

    Aby uniknąć zakwasów, wystarczy kilkutygodniowa, sucha zaprawa przed wyjazdem w góry. Jeśli się do ćwiczeń nie zmobilizujemy, przyjemność zjeżdżania psuć nam będzie dokuczliwy ból łydek, ud i brzucha

  • Rozgrzej mięśnie, zapnij narty

    GW Poznań

    Każdy narciarz w swojej karierze zaznał po pierwszym dniu na stoku tego niemiłego uczucia - ból we wszystkich mięśniach. Potem miał ochotę rzucić deskami w kąt. Aby uniknąć zakwasów, wystarczy kilkut

  • Rozgrzej mięśnie, zapnij narty

    GW Częstochowa

    Każdy narciarz w swojej karierze zaznał po pierwszym dniu na stoku tego niemiłego uczucia - ból we wszystkich mięśniach. Potem miał ochotę rzucić deskami w kąt. Aby uniknąć zakwasów, wystarczy kilkut

Polecane tematy