to miasto ma trwały potencjał

[podpis] ROZMAWIAŁA MAGDALENA KURSA
GW Kraków nr 57, wydanie z dnia 08/03/2007PRZYSTANEK MIASTO, str. 2

wizerunek krakowa zdaniem ekspertów od reklamy

to miasto ma trwały potencjał

Z Agencji AD Fabrika wyszły znane już w świecie hasła: "Kraków. Tu każdy weekend przechodzi do historii" oraz "W Krakowie nie ma czasu na sen". Dziś agencja mówi, jak dbać o wizerunek Krakowa

Magdalena Kursa: W kampaniach promocyjnych pracowaliście nad wizerunkiem Krakowa. Zgadza się Pani z raportem ekspertów PricewaterhouseCoopers, z którego wynika, że Kraków ma najlepszy w Polsce wizerunek i jest najlepiej rozpoznawalnym polskim miastem?

Małgorzata Rzeczkowska: Tak, w pe...

KR-DLO

Podobne artykuły

  • Litania prezydenta Havla

    Gazeta Wyborcza

    (A) W środę o godz. 14.00 - 48 godzin przed rozpoczęciem wyborów parlamentarnych - zakończyła się w Czechosłowacji kampania wyborcza. We wtorek wieczorem prezydent Havel wygłosił dramatyczne orędzie

  • BEZ STRASZAKA

    Gazeta Wyborcza

    (P) O odżegnanie się w kampanii wyborczej od propagandowych akcentów o zabarwieniu rasistowskim zaapelowała w poniedziałek do polityków i ludzi kształtujących opinię publiczną Komisja Koordynacyjna O

  • REFERENDUM ŻYCZEŃ

    Gazeta Wyborcza

    (P) Pomysł Unii Pracy, by przeprowadzić ogólnonarodowe referendum przed uchwaleniem konstytucji przez parlament poparły wczoraj niemal wszystkie kluby. Ale każdy z mówców przedstawiał dziesiątki wad

Polecane tematy