Z myszką na salony (1)

WYSOKIE OBROTY nr 16 dodatek do WYSOKIE OBROTY nr 98, wydanie z dnia 26/04/2007, str. 2

Z myszką na salony (1)

Strona internetowa powinna być źródłem wyczerpujących informacji o wybranym aucie. Jak to wygląda w polskim wydaniu?

Bogata oferta, wystawny salon, kompetentny personel. A mimo to sprzedaż kuleje. Co jest nie tak? Najpewniej strona internetowa. To, czego nie ma w internecie, dla wielu klientów po prostu nie istnieje. Coraz więcej przedsiębiorców dochodzi do wniosku, że zamiast inwestować w chromy i marmury, warto pochylić się nad stroną WWW. Dziś to najszybszy sposób na pozn...

RP-TAM

Podobne artykuły

  • Mega e-City krąży po Mielcu

    strony lokalne GW - Rzeszów

    Unijny projekt za ponad 19 mln zł ma pokazać, jak na polskich drogach spisuje się elektryczny samochód. Projekt realizuje Mielecka Agencja Rozwoju Regionalnego, a jednym z testowych aut śmiga już prezydent Mielca

  • E-mobility. Ekonomia i ekologia

    Nasza misja - mniejsza emisja

    Każdy z nas przynajmniej raz słyszał o samochodach elektrycznych. Wielu z nas słyszało o stacjach ładowania pojazdów elektrycznych, które miały gdzieś kiedyś pojawić się w wielu miastach Polski. W kraju, w którym synonimem wehikułu napędzanego prądem jest znany swego czasu na całym świecie wózek golfowy marki Melex, istnieje wiele mitów w tej dziedzinie

  • Mondeo goni premium

    strony lokalne GW - Łódź

    Przed premierą najnowszego Mondeo mówiło się o daleko posuniętym liftingu. Sztandarowa limuzyna Forda wygląda jak niemal całkowicie nowe auto

Polecane tematy