W "Dzienniku" jednak bez zmian

[podpis] KNYSZ, W, VAD
Gazeta Wyborcza nr 249, wydanie z dnia 24/10/2007KRAJ, str. 9

W "Dzienniku" jednak bez zmian

Niemiecki wydawca Axel Springer zdementował wczoraj informację, że po przegranych przez PiS wyborach chce zwolnić redaktora naczelnego "Dziennika" Roberta Krasowskiego.

O takich planach napisał portal miesięcznika "Press". Jako następcę Krasowskiego wymienił Tomasza Lisa, do niedawna szefa "Wydarzeń" Polsatu.

Powodem zmian w "Dzienniku" miało być to, że propisowska linia redakcji lansowana przez naczelnego i publicystów poniosła porażkę. - "Dziennik" był przez część opinii publiczne...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • PIERWSZY MINUS

    Gazeta Wyborcza

    Po raz pierwszy w swej ponadpółwiecznej historii koncern wydawniczy Axel Springer Verlag AG zanotował w ub.r. straty. Wyniosły one 191 mln euro - poinformował zarząd koncernu we wtorek wieczorem. W 2

  • Ekspansja na Wschód

    Gazeta Wyborcza

    Niemiecki koncern prasowy Axel Springer wycofa się z inwestycji telewizyjnych, zwiększy za to aktywność w branży wydawniczej w Europie Wschodniej. W wywiadzie udzielonym agencji Reuters prezes Axela

  • W SKRÓCIE

    Gazeta Wyborcza

    Kto kupi Axela Springera? Niemiecki potentat medialny Leo Kirch prowadzi rozmowy z grupą WAZ Mediengruppe i dwoma inwestorami zagranicznymi w sprawie sprzedaży pakietu akcji wydawnictwa Axel Springer

Polecane tematy