Podobne artyku³y
-
Wschodz±cy Bia³ystok, czyli jak wypromowaæ miasto
GW Bia³ystok
Zamkniêty dla zwiedzaj±cych Pa³ac Branickich, pstrokate reklamy, które sprawiaj±, ¿e Bia³ystok staje siê karykatur± Tokio, niewykorzystany potencja³ Bojar, brak lotniska i dobrych dróg - to tylko nie
-
Promocja miasta na piêæ sposobów
GW Bia³ystok
"Wschodz±cy Bia³ystok" - to jeden z piêciu kierunków promocji przedstawionych przez Grupê Eskadra, który najbardziej przypad³ do gustu mieszkañcom. Has³o mo¿na wykorzystaæ na wiele sposobów, kojarzy
-
WYBRALI¦MY WSCHODZ¡CY BIA£YSTOK
GW Bia³ystok
W po³owie marca grupa Eskadra, która przygotowuje profesjonaln± strategiê marketingow± miasta, przedstawi³a piêæ wstêpnych hase³, spo¶ród których ma byæ wybrane jedno. To pos³u¿y ju¿ do konkretnych d