SHREK

[podpis] JAROSŁAW CHROSTOWSKI
Wiedza i Życie nr 7, wydanie z dnia 01/07/2004TECHNOLOGIA, str. 62

ANIMACJA KOMPUTEROWA

SHREK

Twórcy "Shreka 2" przyznają, że gdy tylko było to możliwe, nie bawili się w wyrafinowane, trójwymiarowe symulacje, lecz stosowali prostsze i szybsze metody. W czasie projekcji często więc jesteśmy oszukiwani. To jednak oszustwo najwyższej klasy, za którym kryje się zadziwiająca technologia. Odsłaniamy niektóre sekrety tych trików.

TEKST JAROSŁAW CHROSTOWSKI

Mam komputer i nie zawaham się go użyć!" - tę parafrazę jednego z ba...

RP-CWX

Podobne artykuły

  • ŚWIAT Z DOPALACZEM

    DLA GRACZA, dodatek do Gazety Stołecznej

    Grafika pseudotrójwymiarowa od lat fascynowała wszystkich ludzi związanych z komputerami. Twórcy gier od zawsze marzyli o kreowaniu światów do złudzenia przypominających rzeczywistość. Przez wiele la

  • PROGRAM FESTIWALU NAUKI

    FESTIWAL NAUKI, dodatek do Gazety Wyborczej

    KLUBY I DYSKUSJE FESTIWALOWE: 18-22 WRZEŚNIA BIOCHEMIA I BIOFIZYKA Sala IBIB PAN, ul. Ks. Trojdena 4, godz. 18 7. 18 września - Formowanie kształtu białek, M. Dadlez, IBB PAN Biologiczna rola białek

  • PROGNOZOWANIE POGODY

    MAGAZYN, dodatek do Gazety Wyborczej

    Czy będzie padało? To pytanie ludzie zadawali sobie od zawsze. Od pogody zależał byt całych społeczności. Nic więc dziwnego, że od najdawniejszych czasów starano się ją zrozumieć - i okiełznać W słon

Polecane tematy