CZEMU GRA KOMPUTEROWA NIE MOŻE REKLAMOWAĆ MIASTA

[podpis] TADEUSZ PIERSIAK
GW Częstochowa nr 172, wydanie z dnia 24/07/2008Z DRUGIEJ STRONY, str. 2

PROMOCJA CZĘSTOCHOWY

CZEMU GRA KOMPUTEROWA NIE MOŻE REKLAMOWAĆ MIASTA

Chcesz wykupić pół Częstochowy? Wejdź na nasz portal - www.gazeta.pl - i zrób to, uruchamiając demo gry "Inwestuj w Częstochowie". Jej pełna wersja leży w magistracie. Mogłaby posłużyć do promocji miasta, ale pozostaje niewykorzystana

TADEUSZ PIERSIAK

Urząd miasta informował niedawno w tonie entuzjastycznym, że Częstochowa ma mnóstwo nowych materiałów reklamowych - map i folderów. To świetnie. Ale czy nie za mało nowocześnie?...

CZ-DLO

Podobne artykuły

  • Pokonały strach

    GW Szczecin

    - To niewiarygodne, że dzieci chore na autyzm, które wcześniej stały pod ścianą i bały się zrobić kilka kroków, wspinały się na skały niczym zawodowcy - mówi Liliana Gąsecka, prezes szczecińskiego od

  • Zamknięte skrzyżowanie

    GW Kielce

    Wczoraj drogowcy rozpoczęli remont skrzyżowania ulic 1Maja i Częstochowskiej, jednego z najbardziej ruchliwych w mieście.Chociaż już kilka godzin wcześniej dobrze oznakowano objazdy, a ulice zablokow

  • ZAPOWIEDZI. DZIŚ

    GW Częstochowa

Polecane tematy