TOMASZ GRYNK">

Widżety zdobywają sieć

[podpis] TOMASZ GRYNKIEWICZ
Gazeta Wyborcza nr 191, wydanie z dnia 16/08/2008GOSPODARKA, str. 18

Widżety zdobywają sieć

Rozpanoszyły się w serwisach społecznościowych, komputerach i komórkach. Czy widżety staną się nowym narzędziem reklamy?

TOMASZ GRYNKIEWICZ

- Widżety? Niszowa zabawka - ani w internecie, ani tym bardziej w reklamie się nie przyjmie - tak jeszcze dwa lata temu twierdził w kuluarowej rozmowie z "Gazetą" menedżer z dużej agencji reklamowej. Dziś od widżetów trudno się opędzić. A firmy już mają za sobą pierwsze, mniej lub bardziej ...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Pokolenie 1200

    DUŻY FORMAT, dodatek do Gazety Wyborczej

    Awansują dopiero, gdy wymrą czterdziestolatkowie Wreszcie pojawiło się pierwsze trafne i uniwersalne określenie obecnego pokolenia trzydziestolatków - Pokolenie Tysiąc Dwieście Złotych Brutto" - tak

  • SMART MOŻE WIĘCEJ

    Logo

    Od najtańszych po najdroższe. Z różnymi systemami, ekranami i dodatkami. Te urządzenia znajdziesz w aktualnej ofercie operatorów i w sklepach z elektroniką.

  • Potraktujmy internet poważnie

    Gazeta Wyborcza

    Identity 2.0 to pojęcie, które może zrewolucjonizować internet. Microsoft promuje nową cyfrową tożsamość Identity 2.0 oznacza tożsamość zintegrowaną. Dziś, wysyłając maile z różnych adresów, wyrażaj

Polecane tematy