null

Podobne artykuły

  • Radni są oburzeni drogą promocją Poznania

    strony lokalne GW - Poznań

    Baza dziennikarzy zagranicznych za 39 tys. zł, wielkoformatowe reklamy za 123 tys. zł, nadruki na kopertach za 57 tys. zł. To tylko niektóre wydatki biura promocji miasta, którym we wtorek przyjrzała się komisja rewizyjna.

  • Poznań zatrudni łodzian. Od zaraz

    [ DLO LO ] - strony lokalne GW - Łódź

    Stolica Wielkopolski rozpoczęła dużą kampanię wspólnie z największymi inwestorami z regionu. Chcą, żeby łodzianie u nich pracowali. - Bardzo brakuje nam profesjonalistów - mówi Łukasz Goździor, szef poznańskiego biura promocji. - Stąd nasze billboardy

  • Bartosiak szefem promocji Łodzi?

    strony lokalne GW - Łódź

    Nowym szefem promocji Łodzi ma zostać Tomasz Bartosiak - nieoficjalnie dowiaduje się "Gazeta". Bartosiak od kilku dni pracuje w biurze promocji, turystyki i współpracy z zagranicą UMŁ. Wcześniej był

Polecane tematy