Telewizyjne kłamstwo o wojnie w Gruzji

[podpis] RICZ
Gazeta Wyborcza nr 191, wydanie z dnia 17/08/2009Świat, str. 9

Telewizyjne kłamstwo o wojnie w Gruzji

Rosyjska telewizja nieudolnie próbowała oskarżyć Reutersa i opozycyjną "Nową Gazietę" o fałszowanie obrazu wojny w Gruzji.Kanał pierwszy rosyjskiej telewizji kilka dni temu nadał reportaż pt. "08. 08. 08. Bezpośrednia relacja z wojny". Autorzy dowodzili, że fotoreportaż Gleba Garanicza, dziennikarza "szanowanej do tej pory agencji Reuters", uhonorowany trzecią nagrodą w konkursie World Press Photo of the Year, to fałszywka.Argumentem potwierdzającym tezę miała być opinia amerykańskiego korespond...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Bater oskarża TVP w "Izwiestiach"

    Gazeta Wyborcza

    Próbowałem opowiedzieć prawdę o wojnie w Gruzji. I za to zapłaciłem - tak Wiktor Bater, były korespondent TVP w Rosji, tłumaczy na pierwszej stronie dziennika "Izwiestia" przyczyny zwolnienia go z Telewizji Polskiej.

  • Dni Bryana przy Karowej

    strony lokalne GW - Warszawa

    Od piątku do niedzieli Dom Spotkań z Historią przy Karowej 20 organizuje drugą odsłonę Dni Bryana.

  • Sarkozy szuka pokoju w Moskwie

    Gazeta Wyborcza

    Zachód gromi Rosję za eskalację konfliktu i próbuje ugasić ogień na Kaukazie. Na razie bez efektów.Najostrzej na rosyjskie ataki zareagował George Bush. Jak mówił w Pekinie dziennikarzom, odbył na te

Polecane tematy