Reklama wymiotna

[podpis] DARIUSZ BARTOSZEWICZ;BART
strony lokalne GW - Warszawa nr 230, wydanie z dnia 01/10/2009Jedynka, str. 1

Reklama wymiotna

"Zamierzeniem Simona Mola było dawać - to samo robiły jego partnerki, ale on dawał więcej, bo z wirusem". To tylko jedno z haseł, które ma śmieszyć do łez, a przy okazji promować nowy produkt sieci komórkowej PlusGust rynsztokowy, prowokacje, akcje pseudoartystyczne. Do tego świat reklamy zdążył już nas przyzwyczaić. Jednak na Himalaje złego smaku wspina się dzisiaj firma zachwalająca nowy produkt Plusa. Reklamuje go TurboDymoMan, koleś uwieczniony w internecie, a ściślej w Nonsensopedii, czyli ...

[autor fot./rys] MARCIN KLABAN
WA-DLO

Podobne artykuły

  • Zagraniczni też nie gęsi

    Gazeta Stołeczna

    Pochodzą z różnych krańców świata, ale spotkali się w Warszawie. Tworzą w różnych językach, ale wszyscy są poetami i pisarzami. Postanowili się zorganizować: - Trzeba rozruszać to miasto - mówi Simon

  • Gdzie szukają wolontariuszy w Warszawie

    PRACA

    Fundacja im. Stefana Batorego, tel. (0-22) 536 02 59, www.batory.org.pl; kontakt: Ewa Kulik-Bielińska, ekulik@batory.org.pl; kto potrzebny: studenci i absolwenci (najchętniej nauk społecznych, publi

  • Przesyłki pod nadzorem przechodniów

    Gazeta Stołeczna

    Pół godziny leżały na ziemi listy, które wysypały się ze skrzynki pod pocztą przy pl. Inwalidów. Nikt z pocztowców w tym czasie nie chciał zadbać o porozrzucaną korespondencję. Pilnowali jej przechod

Polecane tematy