Drogie zero procent

[podpis] REKLAMĘ PRZEŚWIETLIŁ MACIEJ SAMCIK
Gazeta Wyborcza nr 245, wydanie z dnia 19/10/2009Biznes | Ludzie | Pieniądze, str. 36

Drogie zero procent

Kredyty hipoteczne banku Millennium reklamowała już Anna Maria Jopek, reklamował je też megapopularny zespół Feel. Tym razem bank postawił na góralską nutę. Gwiazdą najnowszego spotu jest kapela Zakopower i jej przebój, którego pierwsze słowa brzmią: "Trzeba stworzyć dom, żeby mieć do czego wracać".Moc Hollywoodu i góralska nuta. Sama reklama zapiera dech w piersiach. Zakopower gra na szczycie jednego z warszawskich biurowców, ale widzimy też ukwiecony taras i zadowolonych ludzi pozdrawiających ...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Świetne oferty lokat, ale czy na pewno

    Metro

    Chociaż ekonomiści i politycy przekonują nas, że Polacy nie są zagrożeni światowym kryzysem, to jednak polskie banki silnie go odczuwają. Z powodu paniki instytucje finansowe nie chcą sobie nawzajem

  • Tanie konto i co jeszcze?

    Gazeta Wyborcza

    Banki zaczynają bić się o małe przedsiębiorstwa i mikrofirmy. W pakietach oprócz rachunku bieżącego, przelewów czy karty debetowej coraz częściej dorzucają coś ekstra: łatwiejszy dostęp do kredytów, platformę wymiany walut czy prenumeratę dziennika gospodarczego

  • Duża kasa za 1 zł składki dziennie? Nie licz na cuda

    Gazeta Wyborcza

    "Czy urodziłeś się w latach 1925--1965? Jeśli tak, to już teraz wyślij SMS pod numer i dowiedz się, jak uzyskać gwarantowane ubezpieczenie na życie już od złotówki dziennie" - takim intrygującym stwi

Polecane tematy