null

Podobne artykuły

  • Jak zorganizować call center w firmie?

    Teleinformatyka

    Call center to miejsce zwykle będące pierwszym punktem kontaktu dla klientów lub partnerów firmy. Aby call center prawidłowo spełniało swoją rolę, należy dokładnie zastanowić się, jakie zastosować środki w celu możliwie największej optymalizacji wydajności

  • Jak się pracuje "na słuchawkach"

    [ TPR Z5 ] - Praca Warszawa

    Praca w call center owiana jest szeregiem mitów. Najpopularniejsze z nich? Mało się zarabia, brakuje możliwości rozwoju, a pracownicy call center są przez rozmówców źle traktowani. Jak jest naprawdę?

  • Halo, mam sprawę

    PRACA. PL

    Miły głos i błyskotliwe prowadzenie rozmowy - na początek tyle wystarczy, aby dostać pracę w call center. W centrali międzynarodowej - trzeba znać język obcy Podczas rozmowy o pracę nieważne jest wyk

Polecane tematy