null

Podobne artykuły

  • Po co komu ta reklama?

    strony lokalne GW - Szczecin (DLO SZ)

    "Zobaczcie, co powstało i powstaje za unijne pieniądze, które dzieli Urząd Marszałkowski" - taki ma być przekaz kampanii reklamowej, która została zainaugurowana w piątek. Koszt - 470 tys. zł. "Ludzie nie zauważają inwestycji, a mnie mylą z wojewodą" - tłumaczy wicemarszałek Andrzej Jakubowski

  • DEPESZE

    Metro

    Polityczne ofiary dyngusa Co trzeci pytany (31 proc.) najchętniej oblałby wodą podczas śmigusa-dyngusa prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. Premiera Donalda Tuska wskazało 17,5 proc., a prezydenta B

  • Co siedzi w pszenicy

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza

    Poznaliśmy geny pszenicy. Naukowców cieszy, że wydają się plastyczne, co oznacza, że zboże będzie można łatwiej przystosować do ciężkich czasów

Polecane tematy